Inserail
  • Facebook
  • Linkedin
  • Twitter
    • Es
    • En
  • Inici
  • Empresa
  • Àrees d’Activitat
  • Serveis
  • Projectes
  • R+D+i
  • Notícies
  • Contacta
  • Menu
  • Inici
  • Empresa
  • Serveis
  • Projectes
  • R+D+i
  • Notícies
  • Contacta amb nosaltres
  • Es
  • En
KK de Vaca
Enginyeria de Construcció

Les obres per a l’adaptació del tram Madrid-Saragossa als serveis d’Autopista Ferroviària seran supervisades per Inse Rail

20 gener, 2025

Inse Rail ha resultat adjudicatària en UTE del contracte de supervisió d’obres per a l’adaptació del tram Madrid-Saragossa als serveis de l’Autopista Ferroviària (AF) de l’itinerari Algesires-Saragossa.

AF és un servei de transport de mercaderies que carrega tràilers de carretera o semiremolcs, mitjançant vagons especialitzats. La iniciativa ofereix una solució logística competitiva i col·laborativa amb estalvis importants, tant en costos externs com en emissions de GEH. Les emissions de la carretera respecte al ferrocarril són 4,7 vegades superiors (estalvi anual: 620.000 t de CO₂).

Els treballs consisteixen en l’adaptació del gàlib ferroviari de túnels i passos superiors a les dimensions requerides pels semiremolcs, que faran servir el servei d’AF entre Madrid i Saragossa.   Per això s’actuarà en 40 passos superiors i 26 túnels de la línia convencional, ubicats a les províncies de Madrid, Guadalajara, Sòria i Saragossa.

S’abordaran actuacions a la infraestructura, com ara l’ampliació de secció de túnels i rebaixos de plataforma; i la superestructura, amb la renovació de travesses, carrils i balast, com també drenatges i treballs d’electrificació.  

En el marc de les actuacions entre Madrid i Saragossa per al desenvolupament de l’Autopista Ferroviària, també s’inclou l’ampliació fins als 750 metres útils de les vies d’apartat de les estacions d’Épila, Morés, Paracuellos-Sabiñán, Arcos de Jalón, Sigüenza, Jadraque i Humanes de Mohernando.

Aquesta actuació farà possible l’estacionament i l’encreuament de trens de longitud interoperable, i incrementarà la capacitat, l’eficiència i la competitivitat de la línia per impulsar el transport ferroviari de mercaderies.

La posada en marxa del servei de l’AF Algesires-Saragossa serà determinant per impulsar l’increment de la quota de transport ferroviari, tant a la branca central del Corredor Mediterrani com de l’Atlàntic. A més a més, reforçarà la intermodalitat a la península Ibèrica amb els trànsits entre Europa i el Marroc.

Per l’itinerari Algesires-Saragossa circularan 6 trens diaris (tres per sentit) amb camions amb origen/destinació el Marroc, als quals se sumen 2 tres diaris (un per sentit) des de Huelva a Saragossa, amb camions amb origen/destinació a les Canàries i al voltant de Huelva; i uns altres 4 trens diaris (dos per sentit) Sevilla-Saragossa, amb camions amb origen/destinació al port de Sevilla i Andalusia.

D’aquesta manera, diàriament, es faran aproximadament 12.000 km-tren i es transportaran uns 360 camions en aquest itinerari, amb la qual cosa s’evitaran 360.000 km de circulació de camions per carretera al dia.   

Els serveis de l’AF Algesires-Saragossa tindran continuació des de Saragossa fins a Tarragona, a través de Lleida, un tram que uneix els nodes principals de producció i consum de la península Ibèrica, Madrid i Barcelona, i forma part dels fluxos del centre i sud amb el nord-est d’Espanya i la resta d’Europa. 

Aquestes actuacions contribueixen a la consecució dels Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) 8, dirigit a promoure el creixement econòmic sostingut, inclusiu i sostenible; i 9, que té entre les seves metes el desenvolupament d’infraestructures fiables, sostenibles, resilients i de qualitat.

Font: Inse Rail

https://inserail.es/wp-content/uploads/2025/01/af_algeciras_zaragoza_inserail.png 442 724 Jaime Cañedo https://inserail.es/wp-content/uploads/2019/08/LOGO_INSERAIL.png Jaime Cañedo2025-01-20 12:18:592025-02-04 12:21:18Les obres per a l'adaptació del tram Madrid-Saragossa als serveis d'Autopista Ferroviària seran supervisades per Inse Rail
Enginyeria de Construcció

Inse Rail, adjudicatària per al control de les obres de modernització de la catenària de la xarxa d’ample mètric de Cantàbria

22 novembre, 2024

Adif invertirà 14 milions d’euros en la modernització de la catenària de la xarxa d’ample mètric de Cantàbria; una nova actuació emmarcada en el Pla de Rodalies, que incrementarà la fiabilitat dels sistemes d’electrificació, millorarà la resposta davant de possibles incidències i facilitarà les tasques de manteniment.

A la renovació de tots els seccionadors de catenària de la xarxa, cal sumar-li la seva integració en un sistema de telecomandament, que permetrà monitorar i controlar de manera automàtica i integrada aquests dispositius. 

Els treballs -que inclouen totes les operacions d’instal·lació i integració dels equips, subministraments, muntatge, configuració i posada en marxa- seran supervisats per Inse Rail. 

Els seccionadors de catenària són uns dispositius que permeten separar de manera mecànica un circuit elèctric de la seva font d’alimentació, i l’aïlla en un tram o secció de la línia. D’aquesta manera, s’aconsegueix preservar la seguretat en els treballs a la xarxa elèctrica o delimitar una part de la catenària amb incidències per tal que la circulació continuï a la resta de la xarxa.

L’actuació se suma a altres iniciatives en marxa en l’àmbit de l’electrificació de la xarxa, com ara les noves subestacions de Santander, Virgen de la Peña (ambdues en projecte) i Requejada (en execució).

 
Font: Inse Rail

https://inserail.es/wp-content/uploads/2024/11/seccionador_RAM_Cantabria_inserail.jpeg 693 924 Jaime Cañedo https://inserail.es/wp-content/uploads/2019/08/LOGO_INSERAIL.png Jaime Cañedo2024-11-22 10:10:532024-12-04 10:12:13Inse Rail, adjudicatària per al control de les obres de modernització de la catenària de la xarxa d'ample mètric de Cantàbria
Disseny, Enginyeria de Construcció

Inse Rail dissenya i supervisarà les obres del nou taller de manteniment d’Alstom a Santa Perpètua de Mogoda

5 novembre, 2024

Alstom construirà el seu primer taller de manteniment ferroviari a la factoria de Santa Perpètua de Mogoda (Barcelona), fàbrica que està arribant a la saturació, fet que obliga a iniciar un procés de creixement i transformació.

Inse Rail serà l’encarregada de dur a terme el disseny constructiu i la posterior supervisió de l’obra del segon projecte de gran importància realitzat des de la inauguració de la factoria (l’any 1993).

El nou taller de manteniment, amb unes dimensions previstes de 21 metres d’ample i 115 metres de longitud, està configurat a un nivell. La planta nivell disposa de 3 passadissos, resultat de situar 2 vies sobre pilarets. A més, es defineix un edifici adossat a la façana de la nau, dividit en dues plantes de dimensions 65,7 m de longitud per 8 m d’ample i una altura de ràfec de 10,60 m. La planta baixa serà destinada a zona de recepció i tallers; la planta superior, on se situaran els espais destinats a oficines i serveis de personal (vestuaris, banys, etc.).

Inse Rail és una empresa de referència en el disseny de tallers i de bases de manteniment ferroviàries. Entre les seves principals referències hi ha el disseny del primer taller d’ADIF a la subbase de manteniment de Madrid-Sur, i el disseny per a RENFE del nou taller d’alta velocitat Fuencarral II i de les ampliacions dels tallers d’autopropulsat i de la base de manteniment de Santa Catalina II, a més del Project Management de la construcció i posada en servei del taller de manteniment de Medina a la línia d’alta velocitat Haramain, a l’Aràbia Saudita.

 
Font: Inse Rail

https://inserail.es/wp-content/uploads/2024/10/taller-Alstom_Sanra-Perpetua-de-Mogada.jpg 296 642 Jaime Cañedo https://inserail.es/wp-content/uploads/2019/08/LOGO_INSERAIL.png Jaime Cañedo2024-11-05 17:57:012024-11-05 17:59:58Inse Rail dissenya i supervisarà les obres del nou taller de manteniment d’Alstom a Santa Perpètua de Mogoda
Enginyeria de Construcció

Inse Rail supervisarà les obres de remodelació integral de l’estació ferroviària de Grisén

31 octubre, 2024

Adif ha adjudicat a Inse Rail l’assistència tècnica per a la supervisió de les obres per remodelar i modernitzar l’estació ferroviària de Grisén, de la línia d’ample convencional Madrid-Saragossa, situada a la comarca de la Ribera Alta de l’Ebre (Saragossa).

Inse Rail va dissenyar el projecte constructiu per a la remodelació a fi d’ampliar la funcionalitat i operativitat de l’esquema de l’estació per augmentar les prestacions de la circulació i facilitar una explotació més eficient.

La remodelació integral de l’estació, dotada amb diverses vies d’apartada i un apartador industrial de la fàbrica automobilística Opel, inclou l’adequació de la configuració de la platja de vies i el seu traçat per incrementar la velocitat de circulació dels trens de viatgers entre Madrid i Navarra/País Basc/la Rioja; i la reordenació i ampliació de les vies d’apartada per dotar-ne dues (3A i 3B) de 750 m de longitud de via útil. A més, s’ampliarà la plataforma a les necessitats de la nova configuració de vies i es duran a terme actuacions de reparació de l’estructura sobre el Canal Imperial d’Aragó.

Els treballs inclouen la instal·lació de nous elements (carril, travesses i balast) i aparells de via, la modernització integral del sistema d’electrificació i la reubicació de les instal·lacions d’il·luminació. Així mateix, s’elevarà l’altura de les andanes, es crearà una nova andana central, es reconstruirà l’andana principal al costat de l’edifici de viatgers i es construirà un nou pas inferior sota andanes, dotat d’escales i rampes.

 
Font: Inse Rail

https://inserail.es/wp-content/uploads/2024/10/240530_np_prtr_adj_remodelacion_estacion_grisen_zaragoza.jpg 863 1150 Jaime Cañedo https://inserail.es/wp-content/uploads/2019/08/LOGO_INSERAIL.png Jaime Cañedo2024-10-31 18:32:082024-10-31 18:32:23Inse Rail supervisarà les obres de remodelació integral de l’estació ferroviària de Grisén
Enginyeria de Construcció

Metro de Madrid adjudica a Inse Rail la supervisió de les obres de renovació de la senyalització de la línia 7A

10 setembre, 2024

Amb la finalitat de dotar la xarxa d’explotació de Metro de Madrid de més qualitat, mantenibilitat i seguretat en l’operació, s’ha establert un Pla d’actuació per a la renovació tecnològica dels sistemes de senyalització amb problemes d’obsolescència i presència de substàncies contaminants, substituint-los per enclavaments electrònics d’última generació.

A conseqüència d’aquest pla, METRO ha planificat l’execució dels treballs de renovació integral del sistema de senyalització de la línia 7A, entre les estacions d’Estadio Metropolitano i Pitis, a fi de dotar la línia d’un sistema de senyalització tipus distància objectiu d’altes prestacions i disponibilitat, que permeti la retirada de l’equipament amb problemes d’obsolescència. En concret, s’actuarà sobre 20 quilòmetres de túnel i 27 estacions.

Inse Rail supervisarà l’execució dels treballs d’instal·lacions que es desenvoluparan en horari nocturn sense tall de servei, i cinc períodes de tall de servei d’aproximadament 92 hores cadascun previstos durant l’any 2024/2025. Resulta, per tant, crític per a l’execució dels treballs previstos la coordinació dels treballs, tant en els períodes amb servei com en els tancaments previstos.

 
Font: Inse Rail

https://inserail.es/wp-content/uploads/2024/09/linea7_renovacion_señalizacion_inserail.jpeg 658 1170 Jaime Cañedo https://inserail.es/wp-content/uploads/2019/08/LOGO_INSERAIL.png Jaime Cañedo2024-09-10 13:43:082024-09-12 13:45:45Metro de Madrid adjudica a Inse Rail la supervisió de les obres de renovació de la senyalització de la línia 7A
Enginyeria de Construcció

Inse Rail, adjudicatària de la supervisió de les obres de l’estació passant d’Atocha, en consorci amb unes altres tres enginyeries

3 juliol, 2024

Adif Alta Velocidad ha adjudicat al consorci d’enginyeries format per Inse Rail, Grusamar, Eptisa i GOC la supervisió de les obres de la futura estació passant d’Atocha, que permetrà que els trens que surten de Chamartín facin parada a la terminal sud de la capital, a més d’ampliar la capacitat de la terminal.

El contracte de supervisió té un pressupost de 17,7 milions d’euros i un termini d’execució de 7,5 anys.

Amb aquesta actuació es completa l’ambiciós pla del gestor ferroviari per ampliar la capacitat de la xarxa d’alta velocitat i convertirà Madrid “en una gran estació de tren amb dues terminals, Atocha i Chamartín”. Connectarà el túnel d’alta velocitat que creua Madrid de nord a sud amb el traçat pel qual accedeixen els trens que procedeixen de Barcelona i Andalusia, i així permetre que puguin continuar cap a destinacions del nord de la Península.

L’estació passant, que serà subterrània, estarà situada sota l’actual Puerta de Atocha i el carrer Méndez Álvaro. Tindrà quatre noves vies i dues andanes, i la seva execució comporta “una gran complexitat tècnica”, tot i que no implicarà talls en la circulació de trens. Tindrà dues entrades: una, al nord, des de la terminal actual, i una altra més al sud per donar accés a l’entorn de Méndez Álvaro, on s’instal·larà una plataforma d’intermodalitat per a taxis, VTC i vehicles particulars. A més, es remodelarà la part nord de Puerta de Atocha.

S’articularà en diversos nivells: a la cota de 600 metres d’altitud se situaran les andanes; per damunt, a 607 metres, se situaran dues sales d’embarcament al nord i al sud, i les seves passarel·les de comunicació. En un pis superior, a 611 metres, se situarà el vestíbul sud de Méndez Álvaro, inclosa la borsa de taxis; i a 624 metres es connectarà amb la planta primera del vestíbul de sortides de Puerta de Atocha. L’estació subterrània es completa amb una claraboia central i un mur cortina.

 
Font: Inse Rail

https://inserail.es/wp-content/uploads/2024/06/estacion_pasante_atocha_inserail.jpg 777 1160 Jaime Cañedo https://inserail.es/wp-content/uploads/2019/08/LOGO_INSERAIL.png Jaime Cañedo2024-07-03 18:11:342024-07-03 18:11:34Inse Rail, adjudicatària de la supervisió de les obres de l’estació passant d’Atocha, en consorci amb unes altres tres enginyeries
Enginyeria de Construcció

Inse Rail s’adjudica la supervisió de les obres de control, comandament i senyalització del canal d’accés d’alta velocitat a València

28 maig, 2024

Els treballs comprenen l’adequació d’aquestes instal·lacions a la nova configuració de vies associada al Canal Accés.

Entre les actuacions objecte d’aquest contracte destaca l’adaptació del sistema de gestió del trànsit de València-Joaquín Sorolla i del Centre de Regulació i Control de la línia d’alta velocitat, entre altres instal·lacions; així com del procediment de sortida i entrada de trens a la connexió entre Joaquín Sorolla i València-Nord.

Així mateix, s’instal·larà una nova senyalització i altres elements de camp dels equipaments de seguretat i comunicacions, com ara circuits de via, comptadors d’eixos, balises o detectors de caiguda d’objectes, a més de la realització de les verificacions i proves tècniques.

El projecte del Canal d’Accés de València i la remodelació de l’estació de València-Joaquín Sorolla constitueixen una operació clau per a la integració del ferrocarril a la capital valenciana.

Amb el soterrament de les vies d’accés a les dues estacions de València, s’alliberaran terrenys per al desenvolupament de la ciutat, i es transformarà l’estació de Joaquín Sorolla –incloent l’ampliació del seu aparcament– per respondre a l’increment de la demanda derivat de la liberalització dels serveis ferroviaris i del desenvolupament del Corredor Mediterrani. 

Font: Inse Rail

https://inserail.es/wp-content/uploads/2024/05/desvio-lav-canal-acceso-valencia_inserail.jpg 605 807 Jaime Cañedo https://inserail.es/wp-content/uploads/2019/08/LOGO_INSERAIL.png Jaime Cañedo2024-05-28 10:02:042024-05-31 10:42:23Inse Rail s’adjudica la supervisió de les obres de control, comandament i senyalització del canal d’accés d’alta velocitat a València
Enginyeria de Construcció

Les obres per a la renovació de via i adaptació de gàlibs del tram Bobadilla – Ronda serà supervisada per Inse Rail

24 maig, 2024

Inse Rail ha resultat adjudicatària en UTE del contracte de supervisió d’obres per a la renovació de la via del tram Bobadilla-Ronda, de 43 km. Amb aquesta inversió s’avança en els treballs de renovació de la línia de ferrocarril convencional entre Bobadilla-Algesires (de 176 km), entre les províncies de Màlaga i Cadis, i es dona un impuls important a la seva modernització.

L’actuació, que s’executa a través d’Adif, implica la substitució de tots els elements de la via (balast, travesses i carril) del tram per uns altres de més prestacions.

Així mateix, s’adequaran les dimensions dels passos superiors per acollir els pals i equips de la futura electrificació de la línia, i es reforçaran infraestructures, punts del traçat i el sistema de drenatge.

Amb aquesta actuació s’avança en el pla de renovació integral de la línia Bobadilla-Algesires que, a més, inclou la implantació del tercer carril, la seva electrificació i l’ampliació d’apartadors.

Font: Inse Rail

https://inserail.es/wp-content/uploads/2024/05/Bobadilla-Ronda_inserail.jpeg 560 980 Jaime Cañedo https://inserail.es/wp-content/uploads/2019/08/LOGO_INSERAIL.png Jaime Cañedo2024-05-24 10:02:272024-05-31 10:42:31Les obres per a la renovació de via i adaptació de gàlibs del tram Bobadilla – Ronda serà supervisada per Inse Rail
Enginyeria de Construcció

Inse Rail supervisarà les obres per a la reorganització del nou esquema de vies de l’estació d’Atocha

25 abril, 2024

Inse Rail, en UTE amb l’empresa Grusamar, durà a terme la supervisió de les obres que promou Adif per a la reorganització de les vies de l’estació d’Atocha Cercanías amb la implantació d’un nou esquema (4+4+2), que millorarà la gestió del trànsit ferroviari de l’estació. 

L’actuació forma part del Pla de Cercanías de Madrid i incrementarà la capacitat de les línies C-3 i C-4 que transcorren pel túnel de Sol. A més, ampliarà l’andana 5, que dona servei als viatgers de la C-5.

Nou esquema de vies 4+4+2
La configuració de vies a un esquema 4+4+2 a la capçalera nord assignarà les vies 1 a 4 al túnel de Recoletos, les vies 5 a 8 al de Sol i les vies 9 i 10 al túnel d’Embajadores. A més, farà possible que la via 8 s’utilitzi com a via d’apartat per a la línia C-5 en cas d’incidència. 

Així mateix, es prolongarà i eixamplarà l’andana 5, que dona servei a les vies 9 i 10, per augmentar-ne la capacitat i destinar-lo a la pujada/baixada de viatgers de la línia C-5 per als dos sentits de circulació. 

Actualment, l’estació d’Atocha Cercanías disposa de deu vies amb andana amb una configuració de 4+3+3, per la qual cosa aquesta remodelació representarà un gran canvi que afavorirà la circulació de les línies que són més utilitzades. 

Els trens de Cercanías són els que més circulen per Atocha, però també es pot veure afectada en un futur la circulació dels trens de mitjana i llarga distància.

Font: Inse Rail

https://inserail.es/wp-content/uploads/2024/04/Atocha-Cercanías_442_inserail.jpg 1707 2560 Jaime Cañedo https://inserail.es/wp-content/uploads/2019/08/LOGO_INSERAIL.png Jaime Cañedo2024-04-25 18:58:192024-04-25 18:58:19Inse Rail supervisarà les obres per a la reorganització del nou esquema de vies de l’estació d’Atocha
Enginyeria de Construcció

Inse Rail supervisarà les obres d’adequació de les instal·lacions a les estacions de Montcada Bifurcació, Montcada Bifurcació Aigües i Montcada i Reixac

29 febrer, 2024

Inse Rail, en UTE amb les empreses GPO i Airtren, ha resultat adjudicatària del contracte d’ADIF per dur a terme el control de les obres d’adequació de les instal·lacions de sistemes de protecció tren ERTMS i telecomunicacions fixes, telecomunicacions mòbils GSM-R, tren terra i instal·lacions de seguretat de control comandament i senyalització en fase provisional, a les estacions Montcada Bifurcació, Montcada Bifurcació Aigües i Montcada i Reixac (inclosos estacions colaterals i els seus trajectes) a la nova configuració de vies conforme als treballs de remodelació i soterrament que es duran a terme amb l’execució dels projectes constructius d’infraestructura i catenària.

Les actuacions estan dividides en tres grans projectes:

  • Projecte constructiu afeccions IISS de la remodelació de Montcada Bifurcació
  • Projecte constructiu per a l’execució de les fases provisionals CMS a Bifurcació Aigües
  • Projecte constructiu per a l’execució de les fases provisionals CMS soterrament Montcada i Reixac
Font: Inse Rail

https://inserail.es/wp-content/uploads/2024/02/montcada-bifurcacio-_inserail.jpg 720 1600 Jaime Cañedo https://inserail.es/wp-content/uploads/2019/08/LOGO_INSERAIL.png Jaime Cañedo2024-02-29 23:07:082024-02-29 23:07:08Inse Rail supervisarà les obres d’adequació de les instal·lacions a les estacions de Montcada Bifurcació, Montcada Bifurcació Aigües i Montcada i Reixac
Pàgina 1 de 3123

Categories

  • R+D+I
  • Disseny
  • Consultoria
  • Enginyeria de Construcció
  • L'Empresa
  • Explotació i Manteniment
  • Project Management

Inse Rail

L’empresa
R+D+I
Treballa amb nosaltres

Español | English

Activitats

Sistemes Ferroviaris
Infraestructures de l’Transport
Energia i Instal·lacions Industrials
Innovació

Oficines

Madrid (Central)
Barcelona
Portugal
Arabia Saudí

Últims Projectes

Ampliació del tramvia de la Diagonal. (Barcelona)


https://inserail.es/wp-content/uploads/2023/10/tranvia_diagonal1_inserail.jpeg 900 1200 Jaime Cañedo https://inserail.es/wp-content/uploads/2019/08/LOGO_INSERAIL.png Jaime Cañedo2023-10-22 12:47:322023-10-22 21:18:46Ampliació del tramvia de la Diagonal. (Barcelona)

Coordinació de les obres del metro de Màlaga per al lliurament al concessionari i supervisió de la posada en marxa


https://inserail.es/wp-content/uploads/2022/04/metro-malaga_inserail.png 420 728 Jaime Cañedo https://inserail.es/wp-content/uploads/2019/08/LOGO_INSERAIL.png Jaime Cañedo2022-10-17 11:02:172022-10-30 12:12:49Coordinació de les obres del metro de Màlaga per al lliurament al concessionari i supervisió de la posada en marxa

Activitat impulsada i subvencionada pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya i finançada al 100% pel Fons Social Europeu com a part de la resposta de la Unió Europea a la pandèmia de COVID-19

© Copyright INSE RAIL S.L. | Avenida de Burgos, 12 – Planta 7ª 28036 Madrid | T. +34 91 302 95 40

Aviso legal  |  Política de Privacidad

Scroll to top

Aquest lloc utilitza galetes. A l'continuar navegant aquest lloc web, acceptes nostre ús de cookies.

OKLearn more

Configuració de galetes i privacitat

Com fem servir les galetes

Podem demanar que s'estableixin galetes al teu dispositiu. Utilitzem cookies per informar-nos quan visites els nostres llocs web, com interactues amb nosaltres, per enriquir la teva experiència d'usuari i per personalitzar la teva relació amb el nostre lloc web.

Fes clic en els diferents capçaleres de categoria per obtenir més informació. També pots canviar algunes de les teves preferències. Tingues en compte que el bloqueig d'alguns tipus de cookies pot afectar la teva experiència en els nostres llocs web i els serveis que podem oferir.

Cookies esenciales del sitio web

Aquestes galetes són estrictament necessàries per proporcionar serveis disponibles a través del nostre lloc web i per utilitzar algunes de les seves funcions.

Causa que aquestes galetes són estrictament necessàries per a lliurar el lloc web, no pots rebutjar-sense afectar el funcionament del nostre lloc. Pots bloquejar-los o eliminar canviant la configuració del teu navegador i forçant el bloqueig de totes les galetes en aquest lloc web.

Galetes de Google Analytics

Aquestes galetes recopilen informació que s'utilitza en forma agregada per ajudar-nos a comprendre com es fes servir el nostre lloc web, com d'efectives són les nostres campanyes de màrqueting, o per ajudar-nos a personalitzar el nostre lloc web i la nostra aplicació per millorar la teva experiència.

Si no vols que rastregem la teva visita al nostre lloc, pots desactivar el seguiment al navegador aquí:

Altres serveis externs

També utilitzem diferents serveis externs com Google Webfonts, Google Maps i proveïdors externs de vídeo. Atès que aquests proveïdors poden recopilar dades personals com la teva adreça IP, et permetem bloquejar aquí. Tingues en compte que això podria reduir en gran mesura la funcionalitat i l'aparença del nostre lloc. Els canvis tindran efecte una vegada que tornis a carregar la pàgina.

Configuració de Google Webfont:
[Av_privacy_google_webfonts]

Configuració de Google Map:
[Av_privacy_google_maps]

Vimeo i Youtube s'incrusta vídeos:
[Av_privacy_video_embeds]

Política de privacitat

Pots llegir sobre les nostres cookies i configuracions de privacitat en detall a la nostra Pàgina de Política de Privadesa.

Política de privacidad