Inserail
  • Facebook
  • Linkedin
  • Twitter
    • Es
    • En
  • Inici
  • Empresa
  • Àrees d’Activitat
  • Serveis
  • Projectes
  • R+D+i
  • Notícies
  • Contacta
  • Menu
  • Inici
  • Empresa
  • Serveis
  • Projectes
  • R+D+i
  • Notícies
  • Contacta amb nosaltres
  • Es
  • En
KK de Vaca
Disseny, Enginyeria de Construcció

Inse Rail dissenya i supervisarà les obres del nou taller de manteniment d’Alstom a Santa Perpètua de Mogoda

5 novembre, 2024

Alstom construirà el seu primer taller de manteniment ferroviari a la factoria de Santa Perpètua de Mogoda (Barcelona), fàbrica que està arribant a la saturació, fet que obliga a iniciar un procés de creixement i transformació.

Inse Rail serà l’encarregada de dur a terme el disseny constructiu i la posterior supervisió de l’obra del segon projecte de gran importància realitzat des de la inauguració de la factoria (l’any 1993).

El nou taller de manteniment, amb unes dimensions previstes de 21 metres d’ample i 115 metres de longitud, està configurat a un nivell. La planta nivell disposa de 3 passadissos, resultat de situar 2 vies sobre pilarets. A més, es defineix un edifici adossat a la façana de la nau, dividit en dues plantes de dimensions 65,7 m de longitud per 8 m d’ample i una altura de ràfec de 10,60 m. La planta baixa serà destinada a zona de recepció i tallers; la planta superior, on se situaran els espais destinats a oficines i serveis de personal (vestuaris, banys, etc.).

Inse Rail és una empresa de referència en el disseny de tallers i de bases de manteniment ferroviàries. Entre les seves principals referències hi ha el disseny del primer taller d’ADIF a la subbase de manteniment de Madrid-Sur, i el disseny per a RENFE del nou taller d’alta velocitat Fuencarral II i de les ampliacions dels tallers d’autopropulsat i de la base de manteniment de Santa Catalina II, a més del Project Management de la construcció i posada en servei del taller de manteniment de Medina a la línia d’alta velocitat Haramain, a l’Aràbia Saudita.

 
Font: Inse Rail

https://inserail.es/wp-content/uploads/2024/10/taller-Alstom_Sanra-Perpetua-de-Mogada.jpg 296 642 Jaime Cañedo https://inserail.es/wp-content/uploads/2019/08/LOGO_INSERAIL.png Jaime Cañedo2024-11-05 17:57:012024-11-05 17:59:58Inse Rail dissenya i supervisarà les obres del nou taller de manteniment d’Alstom a Santa Perpètua de Mogoda
Disseny

Inse Rail redactarà el projecte de substitució de l’aparell número 11 del punt d’avançament i estacionament de trens de Campomanes

15 maig, 2024

Adif ha adjudicat a Inse Rail la redacció del projecte de substitució de l’aparell número 11 del PAET (punt d’avançament i estacionament de trens) de Campomanes, del tipus DMMH-B1-60- 190-0,11-CR-D, per un altre del tipus DMMIH-B1-60-190-CM/CR-D-TC. V.

S’han de projectar totes les actuacions necessàries relatives a via i els corresponents ajustos de la línia aèria de contacte per assegurar la compatibilitat necessària.

Els treballs relatius a les instal·lacions de senyalització i comunicacions seran objecte d’un contracte independent, amb el qual s’haurà d’assegurar una adequada coordinació. Cal considerar que el tram objecte dels treballs es troba en servei.

Font: Inse Rail

https://inserail.es/wp-content/uploads/2024/05/PAET-Campomanes_inserail.jpg 744 1320 Jaime Cañedo https://inserail.es/wp-content/uploads/2019/08/LOGO_INSERAIL.png Jaime Cañedo2024-05-15 09:56:422024-05-31 10:42:11Inse Rail redactarà el projecte de substitució de l’aparell número 11 del punt d’avançament i estacionament de trens de Campomanes
Disseny

Inse Rail redactarà el projecte constructiu de la nova base de manteniment de Ripoll

22 febrer, 2024

L’UTE COPISA-CRC-INFESA, adjudicatària de les obres de construcció de la futura base de manteniment a l’estació de Ripoll, ha encarregat a Inse Rail la redacció del projecte constructiu del nou taller.  

L’abast del projecte, que es desenvoluparà en metodologia BIM, inclou el disseny de les connexions nord i sud del taller, el mateix taller de manteniment i reparació, així com la platja de vies i via de contorn / pas per a l’estacionament de trens.

L’actuació, que forma part del projecte del Pla de tallers de Renfe, preveu una inversió de 14,4 milions d’euros i un termini d’execució de 10 mesos, i es preveu que estigui operativa en el segon semestre de l’any 2024 per prestar servei de manteniment a les unitats que circulin per la línia R3 de Rodalies de Catalunya.

Amb la construcció de la nova base de manteniment de Ripoll, es permetrà dur a terme reparacions i revisions de curt abast als trens sense necessitat de tornada a la seva base principal, amb la qual cosa es reduiran les incidències del servei a Rodalies de Catalunya i el temps d’entrada i sortida dels vehicles al taller.

Inse Rail suma una nova referència a la seva dilatada experiència en tallers i bases de manteniment ferroviàries. Actualment, està projectant el primer taller d’ADIF a la subbase de manteniment de Madrid–Sur, una nova base de manteniment a Santa Perpètua de Mogoda per a Alstom i l’adequació del taller de Vilapicina per a TMB.

Recentment, ha dissenyat per a RENFE el nou taller d’alta velocitat Fuencarral II i les ampliacions del taller d’autopropulsat i de la base de manteniment de Santa Catalina II, a més de el Project Management de la construcció i posada en servei del taller de manteniment de Medina a la línia d’alta velocitat Haramain, a l’Aràbia Saudita.

Font: Inse Rail

https://inserail.es/wp-content/uploads/2024/02/base-manteniment-Ripoll.jpg_655758640.jpg 434 1234 Jaime Cañedo https://inserail.es/wp-content/uploads/2019/08/LOGO_INSERAIL.png Jaime Cañedo2024-02-22 18:48:212024-02-22 18:48:21Inse Rail redactarà el projecte constructiu de la nova base de manteniment de Ripoll
Disseny

Inse Rail redactarà el projecte d’adequació i posada en funcionament de l’antiga estació d’Almodóvar del Río a Còrdova

28 desembre, 2023

ADIF ha adjudicat a Inse Rail, en UTE, la redacció de l’Estudi d’Alternatives, el Projecte Bàsic i el Projecte de Construcció de connexió accessible entre andanes, adequació i posada en funcionament de l’antiga Estació d’Almodóvar del Río (Còrdova), actualment en desús, perquè pugui prestar servei als viatgers dels trens de proximitat de la Vall del Guadalquivir. 

El projecte inclou la remodelació i adaptació de les instal·lacions i el condicionament dels seus accessos, així com actuacions a la platja de vies per a la seva posada en funcionament.

La terminal consta de dues vies generals i dues andanes estretes, separades de les vies d’alta velocitat, mitjançant un mur de blocs de formigó. Sota les vies hi ha un pas inferior que connecta la zona nord, on se situa l’antic edifici de viatgers, amb la zona sud, més allunyada de la població.

Es farà un estudi d’alternatives i el projecte que es desenvolupi garantirà la connexió per als vianants segura i l’accessibilitat dels viatgers a l’estació.

El contracte té un termini de 18 mesos per a la redacció del projecte de connexió entre andanes, adequació i posada en funcionament de l’estació, i 12 mesos (etapa 2) de suport sobre el projecte en fase d’obres.

Font: Inse Rail

https://inserail.es/wp-content/uploads/2023/12/Antiguo-apeadero-de-Renfe-en-Almodóvar-del-Río_-inserail.jpg 675 1200 Jaime Cañedo https://inserail.es/wp-content/uploads/2019/08/LOGO_INSERAIL.png Jaime Cañedo2023-12-28 10:37:142023-12-31 10:38:47Inse Rail redactarà el projecte d’adequació i posada en funcionament de l’antiga estació d’Almodóvar del Río a Còrdova
Disseny

Inse Rail redactarà el projecte d’electrificació de la duplicació de la línia d’alta velocitat Antequera–Granada, entre Archidona i La Chana (Granada)

29 novembre, 2023

Adif ha adjudicat a Inse Rail la redacció del projecte constructiu de la línia aèria de contacte i sistemes associats per al tram Bifurcació Archidona i la Bifurcació La Chana de la línia d’alta velocitat Antequera-Granada, del Corredor Mediterrani, als trams on actualment hi ha plataforma de via doble ja executada, en la qual està instal·lada una via única.

El projecte inclou també l’electrificació de les vies 8 i 9 de l’estació, així com les actuacions necessàries a les instal·lacions de les subestacions i centres d’autotransformació intermedis necessàries per a la “correcta electrificació de la via que cal duplicar. Caldrà la instal·lació de remotes per a nous seccionadors de catenària, així com les actualitzacions necessàries per al telecomandament de les instal·lacions projectades tant des dels llocs locals com del lloc central de telecomandament”. 

El termini d’execució és d’un any, a partir del qual s’iniciarà el tràmit següent per a la licitació de les obres, l’adjudicació i l’execució d’aquestes.

Font: Inse Rail

https://inserail.es/wp-content/uploads/2023/11/electrificacion_antequera_inserail.jpg 436 828 Jaime Cañedo https://inserail.es/wp-content/uploads/2019/08/LOGO_INSERAIL.png Jaime Cañedo2023-11-29 18:05:182023-12-11 18:15:57Inse Rail redactarà el projecte d’electrificació de la duplicació de la línia d’alta velocitat Antequera–Granada, entre Archidona i La Chana (Granada)
Disseny

TMB adjudica a Inse Rail la redacció del projecte d’adequació del Taller de Vilapicina

25 novembre, 2023

L’interès de TMB (Transports Metropolitans de Barcelona) per incrementar la flota de trens comporta la necessitat de millorar i ampliar les zones de taller per a manteniment i infraestructura de trens, equips i components, i adequar les zones per treballar amb seguretat per poder aconseguir aquest increment.

Inse Rail redactarà el projecte constructiu per a l’adequació d’increment de flota del taller, de manera que s’aconsegueixin les necessitats específiques de material mòbil per assolir els reptes d’increment i manteniment d’equips i trens.

Entre las les actuacions previstes en el projecte hi ha la realització d’estudis de viabilitat i d’alternatives (per a l’optimització de les instal·lacions no ferroviàries i de la infraestructura existent), càlculs estructurals i afectacions a les instal·lacions diverses del taller. Es preveuen els treballs de definició en l’àmbit de l’arquitectura i obra civil, fonaments i moviments de terra, estructures, tancaments, paviments, revestiments, instal·lacions de desguàs, de baixa tensió, ventilació, clima, instal·lacions d’alta tensió o mitjana tensió i vies. També s’hi inclouen els treballs necessaris per comprovar-ne l’estat actual, com l’aixecament topogràfic i la detecció dels serveis afectats en l’àmbit de projecte.

Amb aquest projecte, Inse Rail suma una nova referència a la seva dilatada experiència en tallers i bases de manteniment ferroviàries. Actualment, projecta per a ADIF el seu primer taller a la subbase de manteniment de Madrid–Sud, i per a Alstom, una nova base de manteniment a Santa Perpètua de Mogoda. Recentment, ha dissenyat per a RENFE el nou taller d’alta velocitat Fuencarral II i les ampliacions del taller d’autopropulsat i de la base de manteniment de Santa Catalina II, a més del project management de la construcció i posada en servei del taller de manteniment de Medina a la línia d’alta velocitat Haramain, a l’Aràbia Saudita.

Font: Inse Rail

https://inserail.es/wp-content/uploads/2023/11/vilapicina_inserail.jpg 400 600 Jaime Cañedo https://inserail.es/wp-content/uploads/2019/08/LOGO_INSERAIL.png Jaime Cañedo2023-11-25 18:12:042023-12-11 18:16:07TMB adjudica a Inse Rail la redacció del projecte d’adequació del Taller de Vilapicina
Disseny

Inse Rail, seleccionada per Alstom per al disseny d’una nova base de manteniment a Santa Perpètua de Mogoda

2 juny, 2023

Alstom construirà una nova base de manteniment ferroviari al Centre Industrial de Santa Perpètua de Mogoda, a Barcelona, on ja desenvolupa una important activitat industrial, i planifica un important creixement i transformació de la planta, per afrontar l’augment de comandes nacionals i internacionals. 

Inse Rail serà l’encarregada de dur a terme el projecte d’aquesta nova base de manteniment dins del complex, que inclou també la connexió amb la xarxa ferroviària existent, el feix de vies per poder accedir al nou taller i els accessos viaris a les noves instal·lacions, i s’actuarà sobre una superfície aproximada de 14 hectàrees.

La parcel·la, propietat d’Alstom, està connectada amb la xarxa d’ample ibèric d’ADIF, en particular, amb l’estació Mollet-Santa Rosa de la línia 222 administrada per ADIF.

La nova base de manteniment, amb unes mesures previstes per a la nau principal de 121m de longitud i 22m d’ample, se situarà propera al centre de transformació, i disposarà d’una zona de maniobres que permeti l’entrada i sortida de tràilers alhora.

Amb aquest nou projecte, Inse Rail continua afermant-se com a empresa de referència en el disseny de tallers i bases de manteniment ferroviàries. Actualment, projecta per a ADIF el seu primer taller a la subbase de manteniment de Madrid–Sud, i recentment ha dissenyat diversos tallers de manteniment per a RENFE, com són el nou taller d’alta velocitat Fuencarral II i les ampliacions del taller d’Autopropulsat i de la base de manteniment de Santa Catalina II.

A més, Inse Rail, des de l’any 2014, acompanya RENFE com a Project Manager de la construcció i posada en servei del taller de manteniment de Medina a la línia d’alta velocitat Haramain, que uneix les ciutats de Meca i Medina, a l’Aràbia Saudita.

 

Font: Inse Rail

https://inserail.es/wp-content/uploads/2023/05/Planta-Alstom-Santa-Perpetua-inserail.-.jpg 752 1200 Jaime Cañedo https://inserail.es/wp-content/uploads/2019/08/LOGO_INSERAIL.png Jaime Cañedo2023-06-02 12:04:532023-06-13 12:59:27Inse Rail, seleccionada per Alstom per al disseny d’una nova base de manteniment a Santa Perpètua de Mogoda
Disseny

Nou contracte per al projecte d’infraestructures elèctriques del tram Algesires-Ronda

21 abril, 2023

L’Administrador d’Infraestructures Ferroviàries (Adif) ha adjudicat el contracte per al servei de consultoria i assistència tècnica per a la redacció dels projectes constructius de la subestació elèctrica de tracció i centres d’autotransformació associats i del telecomandament d’energia del tram Ronda-Algesires de la línia Bobadilla-Algesires.

L’empresa adjudicatària és Inse Rail SL, amb la qual ja s’ha formalitzat el contracte per un import de 207.856,62 euros (impostos inclosos). El termini d’execució dels treballs és de vuit mesos des d’aquesta formalització.

Aquest projecte constructiu forma part del Pla estratègic d’infraestructures i transport amb el ferrocarril Bobadilla-Algesires com un dels elements per modernitzar per adaptar-lo a l’alta velocitat. Tota la línia serà electrificada a 25 kV CA, compatible amb trens AVE. D’aquesta manera, podran circular per la línia trens AVE, Avant, convencionals dièsel i mercaderies.

Es tracta de la implantació de les instal·lacions d’electrificació amb sistema 2 x 25 kV de tots els elements de tracció necessaris format per dues subestacions de tracció de 400/ 2 x 27,5 kV i 30 MVA, 9 centres d’autotransformació intermedis (ATI) i 2 centres d’autotransformació finals (ATF), així com el disseny del telecomandament d’energia a la línia Bobadilla-Algesires.
L’actuació té finançament europeu a través dels fons FEDER.

 
Font: Andalucía Información
https://andaluciainformacion.es/ronda/1237728/nuevo-contrato-para-el-proyecto-de-infraestructuras-electricas-del-tramo-algeciras-ronda/

https://inserail.es/wp-content/uploads/2023/04/subestacion-Ronda_Algeciras_inserail_2.jpg 993 1598 Jaime Cañedo https://inserail.es/wp-content/uploads/2019/08/LOGO_INSERAIL.png Jaime Cañedo2023-04-21 12:52:192023-04-29 12:52:30Nou contracte per al projecte d’infraestructures elèctriques del tram Algesires-Ronda
Consultoria, Disseny

Inse Rail i Bews projectaran l’ampliació del tramvia Diagonal – Baix Llobregat al centre de Sant Feliu de Llobregat

28 març, 2023

L’Autoritat del Transport Metropolità de Barcelona (ATM) ha adjudicat a l’UTE Inse Rail – Bews la redacció de l’estudi informatiu i del projecte executiu de l’alternativa triada per a l’ampliació del tramvia Diagonal – Baix Llobregat fins al centre de Sant Feliu de Llobregat.

En l’estudi informatiu es definiran dues alternatives, basades en estudis previs, que incorporaran els resultats dels estudis de compatibilitat de les alternatives tramviàries amb l’últim projecte del soterrament de la línia de ferrocarril i del desplaçament de la parada terminal, i s’actualitzaran les característiques de traçat que en derivin.

Addicionalment, s’incorporaran les directrius sorgides del concurs internacional d’idees dut a terme per l’Ajuntament que tinguin impacte en la definició de les alternatives i haurà de ser coherent en les determinacions del pla director urbanístic que recollirà els canvis en el planejament urbanístic de la ciutat postsoterrament.

Les alternatives analitzaran els nous punts de vista del trànsit i la mobilitat, la funcionalitat, la compatibilitat urbanística, l’explotació tramviària, els serveis existents i afectats, els subministraments energètics, la compatibilitat mediambiental i l’economia, amb un grau de precisió adequat per poder sotmetre l’estudi a informació pública.

A petició de l’Ajuntament, es considerarà una tercera alternativa o variant de les dues anteriors per la consideració d’una tercera parada addicional més pròxima al polígon del Pla.

Una vegada seleccionada i aprovada per part d’ATM l’alternativa més favorable en termes de sostenibilitat i dels objectius de l’actuació, l’UTE Inse Rail – Bews redactarà el projecte constructiu, incloent la part d’implantació tramviària i la urbanització de l’entorn.

Tant la fase de planificació (estudi informatiu), com la fase de disseny (projecte constructiu) es desenvoluparan amb metodologia BIM.

 

Font: Inse Rail

https://inserail.es/wp-content/uploads/2023/03/Tranvia_diagonal_inserail.jpg 457 800 Jaime Cañedo https://inserail.es/wp-content/uploads/2019/08/LOGO_INSERAIL.png Jaime Cañedo2023-03-28 09:06:202023-04-04 09:35:42Inse Rail i Bews projectaran l’ampliació del tramvia Diagonal – Baix Llobregat al centre de Sant Feliu de Llobregat
Disseny

Inse Rail redactarà el projecte de l’estació ferroviària de l’aeroport d’Alacant

7 febrer, 2023

Inse Rail ha estat adjudicatària, en UTE, del contracte d’ADIF per a la redacció del projecte de construcció del nou accés ferroviari a l’aeroport d’Alacant, que inclou la infraestructura, les vies, les andanes i la nova estació de viatgers. El termini previst per a la redacció del projecte és de 24 mesos. 

L’accés ferroviari a l’Aeroport de l’Altet comporta la construcció d’un bypassen la línia convencional, no electrificada, entre Múrcia i Alacant, amb una plataforma equipada amb travesses polivalents per a una configuració final de 2 vies UIC. L’accés per projectar connecta amb la línia Murcia-Alacant als voltants de l’estació de Torrellano després d’endinsar-se en el terme municipal d’Alacant, amb una longitud aproximada d’uns 4,75 km.

La part més rellevant del projecte és la nova estació a l’aeroport. El disseny soterrat inclou tant l’obra civil de la caverna com l’arquitectura d’aquesta, a més de totes les instal·lacions no ferroviàries, dins dels terrenys que actualment són domini d’AENA.

Un aspecte important que cal tenir en compte és que a la nova terminal de l’aeroport ja s’ha definit el punt d’accés per als viatgers que provinguin de la nova estació.

Abans i després de l’estació, el traçat també està soterrat entre pantalles, per eliminar l’afecció permanent a l’autovia N-338 i al vial d’entrada a l’aeroport que implicaria la construcció de l’accés ferroviari en superfície.

El tram de túnel soterrat entre pantalles a l’oest de l’estació tindrà una longitud aproximada de 825 m i el situat a l’est, de 333 m.

 

Font: Inse Rail

https://inserail.es/wp-content/uploads/2023/02/estacion_acceso_alicante_inserail.png 586 1049 Jaime Cañedo https://inserail.es/wp-content/uploads/2019/08/LOGO_INSERAIL.png Jaime Cañedo2023-02-07 13:14:332023-02-10 13:17:47Inse Rail redactarà el projecte de l’estació ferroviària de l’aeroport d’Alacant
Pàgina 1 de 3123

Categories

  • R+D+I
  • Disseny
  • Consultoria
  • Enginyeria de Construcció
  • L'Empresa
  • Explotació i Manteniment
  • Project Management

Inse Rail

L’empresa
R+D+I
Treballa amb nosaltres

Español | English

Activitats

Sistemes Ferroviaris
Infraestructures de l’Transport
Energia i Instal·lacions Industrials
Innovació

Oficines

Madrid (Central)
Barcelona
Portugal
Arabia Saudí

Últims Projectes

Ampliació del tramvia de la Diagonal. (Barcelona)


https://inserail.es/wp-content/uploads/2023/10/tranvia_diagonal1_inserail.jpeg 900 1200 Jaime Cañedo https://inserail.es/wp-content/uploads/2019/08/LOGO_INSERAIL.png Jaime Cañedo2023-10-22 12:47:322023-10-22 21:18:46Ampliació del tramvia de la Diagonal. (Barcelona)

Coordinació de les obres del metro de Màlaga per al lliurament al concessionari i supervisió de la posada en marxa


https://inserail.es/wp-content/uploads/2022/04/metro-malaga_inserail.png 420 728 Jaime Cañedo https://inserail.es/wp-content/uploads/2019/08/LOGO_INSERAIL.png Jaime Cañedo2022-10-17 11:02:172022-10-30 12:12:49Coordinació de les obres del metro de Màlaga per al lliurament al concessionari i supervisió de la posada en marxa

Activitat impulsada i subvencionada pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya i finançada al 100% pel Fons Social Europeu com a part de la resposta de la Unió Europea a la pandèmia de COVID-19

© Copyright INSE RAIL S.L. | Avenida de Burgos, 12 – Planta 7ª 28036 Madrid | T. +34 91 302 95 40

Aviso legal  |  Política de Privacidad

Scroll to top

Aquest lloc utilitza galetes. A l'continuar navegant aquest lloc web, acceptes nostre ús de cookies.

OKLearn more

Configuració de galetes i privacitat

Com fem servir les galetes

Podem demanar que s'estableixin galetes al teu dispositiu. Utilitzem cookies per informar-nos quan visites els nostres llocs web, com interactues amb nosaltres, per enriquir la teva experiència d'usuari i per personalitzar la teva relació amb el nostre lloc web.

Fes clic en els diferents capçaleres de categoria per obtenir més informació. També pots canviar algunes de les teves preferències. Tingues en compte que el bloqueig d'alguns tipus de cookies pot afectar la teva experiència en els nostres llocs web i els serveis que podem oferir.

Cookies esenciales del sitio web

Aquestes galetes són estrictament necessàries per proporcionar serveis disponibles a través del nostre lloc web i per utilitzar algunes de les seves funcions.

Causa que aquestes galetes són estrictament necessàries per a lliurar el lloc web, no pots rebutjar-sense afectar el funcionament del nostre lloc. Pots bloquejar-los o eliminar canviant la configuració del teu navegador i forçant el bloqueig de totes les galetes en aquest lloc web.

Galetes de Google Analytics

Aquestes galetes recopilen informació que s'utilitza en forma agregada per ajudar-nos a comprendre com es fes servir el nostre lloc web, com d'efectives són les nostres campanyes de màrqueting, o per ajudar-nos a personalitzar el nostre lloc web i la nostra aplicació per millorar la teva experiència.

Si no vols que rastregem la teva visita al nostre lloc, pots desactivar el seguiment al navegador aquí:

Altres serveis externs

També utilitzem diferents serveis externs com Google Webfonts, Google Maps i proveïdors externs de vídeo. Atès que aquests proveïdors poden recopilar dades personals com la teva adreça IP, et permetem bloquejar aquí. Tingues en compte que això podria reduir en gran mesura la funcionalitat i l'aparença del nostre lloc. Els canvis tindran efecte una vegada que tornis a carregar la pàgina.

Configuració de Google Webfont:
[Av_privacy_google_webfonts]

Configuració de Google Map:
[Av_privacy_google_maps]

Vimeo i Youtube s'incrusta vídeos:
[Av_privacy_video_embeds]

Política de privacitat

Pots llegir sobre les nostres cookies i configuracions de privacitat en detall a la nostra Pàgina de Política de Privadesa.

Política de privacidad