Inse Rail ha finalitzat amb la UPV (Universitat Politècnica de València) i amb el suport del CDTI el Projecte Hyperstrooct, un projecte a l’avantguarda de l’estat d’art en matèria de càlcul estructural en línies d’Hyperloop des del prisma de la infraestructura, que ha consistit en el desenvolupament d’una eina avançada de simulació per analitzar, calcular i validar la resposta estructural i interacció vehicle-estructura.
Després de gairebé dos anys de desenvolupament, hem aconseguit l’objectiu marcat pel departament d’R+D de dissenyar i desenvolupar un sistema automatitzat de simulació de la resposta estructural i interacció vehicle-estructura per a viaductes d’Hyperloop , que permet automatitzar els càlculs del disseny d’aquesta infraestructura per a la seva valoració i posterior construcció.
Entre els múltiples objectius innovadors d’aquest projecte destaquen tant la resolució del problema d’anàlisi estructural de la circulació del vehicle en el sistema Hyperloop al llarg de la infraestructura tipus viaducte o similar, com proporcionar la resposta prevista per a l’estructura i el vehicle en termes de moviments, deformacions, esforços i tensions. També resulta clau obtenir resultats d’aplicació en l’àmbit de l’enginyeria, com són garantir la capacitat de dur a terme estudis d’alternatives que siguin comparables entre si per valorar el termini de construcció requerit i la inversió necessària, o fer la planificació de la línia i la seva tramificació, d’acord amb les especificacions de traçat i entorn.
Aquest programari permet a Inse Rail posicionar-se com a enginyeria d’avantguarda en l’àmbit del transport, i compartir coneixements amb els professionals de la UPV (Universitat Politècnica de València), que són, sens dubte, els millors especialistes en aquest àmbit a escala internacional.