La línia Haramain Highspeed Railway (HHR), que uneix les ciutats de la Meca i de Medina, destí de les peregrinacions de l’Islam, va entrar en operació amb el seu primer viatge a l’octubre de 2018, i ja al febrer de 2020 va arribar al primer milió de viatgers.
Al Shoula, consorci hispanosaudita (conformat per 12 empreses espanyoles i 2 de saudites), va resultar adjudicatari per a la construcció i explotació de la línia l’any 2011, i dintre de l’abast d’aquest gran projecte hi havia la construcció i posada en servei de dos tallers de manteniment de trens situats a les ciutats de Medina i la Meca.
Inse Rail, en consorci amb TPF Getinsa, va ser l’empresa d’enginyeria escollida per RENFE el 2014 per assessorar-la tècnicament i contractualment en tots els aspectes relacionats amb els tallers de manteniment de Medina i de la Meca.
Entre les tasques principals que ha desenvolupat la nostra empresa en aquests anys hi ha totes aquelles relacionades amb un contracte de Project Management, com són les que resulten de coordinar totes les parts interessades del projecte per complir amb els objectius marcats.
La defensa dels interessos del nostre Client de cara als seus socis consorcials, tant des del punt de vista tècnic com contractual, la identificació de necessitats i propostes tècniques dels treballs que cal dur a terme, la cerca de subcontractistes i proveïdors, la negociació i redacció dels termes dels contractes, l’acompanyament al nostre client en el procés de licitació, el control de la qualitat dels treballs adjudicats amb el seguiment de l’obra integral i el control econòmic del projecte constitueixen el nostre dia a dia d’aquests 7 anys en aquest emblemàtic projecte ferroviari.
Agraïm a tot l’equip d’Inse Rail que participa i ha participat en aquest destacat projecte, aportant una gran professionalitat, amb un important esforç personal i familiar.
Ampliació del tramvia de la Diagonal. (Barcelona)
Coordinació de les obres del metro de Màlaga per al lliurament al concessionari i supervisió de la posada en marxa