Explotació i manteniment

Serveis d’inspecció, seguiment i control de qualitat de les obres de millora de les instal·lacions de la Línia 5 de Metro de Madrid.

METRO MADRID

Pais: España

Any: 2017- 2018

Metro de Madrid està modernitzant el sistema de senyalització de la línia 5, entre les estacions d’Alameda de Osuna i Casa de Campo, a fi i efecte de dotar la línia de tecnologia que millori el rendiment de la línia en termes d’operació, manteniment i seguretat.

Conocer todos nuestros servicios para Sistemas Ferroviarios

Metro de Madrid està modernitzant el sistema de senyalització de la línia 5, entre les estacions d’Alameda de Osuna i Casa de Campo, a fi i efecte de dotar la línia de tecnologia que millori el rendiment de la línia en termes d’operació, manteniment i seguretat.

A més, es treballarà en la millora de les instal·lacions d’electrificació (catenària), il·luminació del túnel, dos centres de tracció, cable radiant i radiotelefonia digital troncalitzadaTETRA.

Com a part d’aquest contracte, Inse Rail està prestant l’assistència tècnica a la Direcció de Projectes de Metro de Madrid, per a la supervisió i el control de qualitat de les obres de resenyalització, implantació de catenària rígida, actuacions en els sistemes energètics, implantació del sistema TETRA i millora de les comunicacions de la línia5 de Metro de Madrid.

L’abast del treball inclou:

  • Desenvolupament, construcció, instal·lació i posada en servei de les obres completes del Sistema de Senyalització, ATP (Target Distance codes), ATO i CTC, corresponents a la millora de la senyalització.
  • Desmuntatge de l’electrificació existent en el tram Canillejas–Casa de Campo i instal·lació d’un sistema de catenària rígida i elements associats aptes per a operacióa 1500 Vdc.
  • Revisió del Centre de Tracció Rubén Darío.
  • Remodelació del Centre de Tracció Quintana.
  • Instal·lació i potència d’enllumenat al túnel de la línia 5.
  • Instal·lació del sistema de radiotelefonia digital troncalitzada TETRA a la línia 5.

Les obres incloses en l’abast d’aquest contracte es duran a terme abans del tall de servei previst per a l’estiu del 2017, durant el període de tall del servei i posterior al tall, i s’estendran fins a la posada en servei de totes les instal·lacions i trens implicats.

A més, inclou les accions necessàries per garantir la coordinació del treball de les diferents empreses instal·ladores concurrents.