SISTEMES FERROVIARIS
Línies d’Alta Velocitat – Metros i Tramvies – Línies Convencionals – Mercaderies
Electrificació
Línies elèctriques de mitjana i alta tensió
Alimentació en baixa tensió
Catenària per a alta velocitat
Catenària convencional i tramviària
Catenària rígida i retràctil
Tercer carril
Subestacions de tracció i elements associats
Centres d’autotransformació
Senyalització i Seguretat
Sistemes d’enclavaments
Protecció del tren (ERTMS/ETCS/ASFA)
Telecomandament i CTC/CRC
Sistemes de bloqueig en trajectes
Circuits de via, comptadors d’eixos i senyalització lateral
Subministrament d’energia i xarxa de cables
Conducció automàtica: ATP/ATO i CBTC
Sistemes auxiliars de detecció
Telecomunicacions
Xarxes de cables i sistemes de cablejat estructurat
Telecomunicacions fixes de veu i dades
Telecomunicacions mòbils
Seguretat (CCTV, Control d’Accés i Intrusió)
Automatització i control
Informació al viatger
Telecontrol i comandament centralitzat
Simulació de xarxes ferroviàries
Simulacions de capacitat en línies ferroviàries
Dimensionaments elèctrics i mecànics
Anàlisi de curtcircuits en xarxes ferroviàries
Eficiència energètica
Pertorbacions electromagnètiques
Emissions harmòniques i limitacions de tensions de contacte
Interacció pantògraf-catenària
Ampliació del tramvia de la Diagonal. (Barcelona)
Coordinació de les obres del metro de Màlaga per al lliurament al concessionari i supervisió de la posada en marxa